Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΣΟΧΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΜΕ ΠΑΤΡΟΝ)

Λοιπόν, εχω καιρό να σας γράψω αλλά είχα τρεχάματα με το μικρούλη μου.
Σήμερα ψάχνοντας στο αγαπημένο μου pinterest για να κάνω κάτι με το γιο μου να περάσει η ώρα μας δημιουργικά είδα ένα υπέροχο άρθρο για την κατασκευή felt monster.

Η ιδέα είναι απλή και εύκολη δεν χρειάζεται να έχεις ιδιαίτερο ταλέντο στη ραπτική-κοπτική άσε που αν είναι λίγο μεγάλο το παιδάκι μπορεί να κόψει μόνο του το πατρόν. 

 

 Μπορείτε να βάλετε το παιδάκι σας να σχεδιάσει το δικό του μοναδικό τερατάκι, να δημιουργήσει ένα παιχνίδι του από την αρχή. Ο γιου μου τρελαίνεται να να κάνει το οτιδήποτε μόνος του! Αφήστε την φαντασία σας να ΕΛΕΎΘΕΡΗ!!!!

φελυ μονστερ

 Κατεβάζεται τα πατρόν από εδώ και οι οδηγίες φαίνονται στην παραπάνω εικόνα. Είναι πανεύκολο ακόμα και για ράψιμο στο χέρι.




Μπορείτε να βρείτε περισσότερες ιδέες για τσόχινα τερατάκια εδώ

Τα υλικά μπορείτε να  προμηθευτείτε το felt  άπο εδώ σε πολλούς συνδυασμούς  χρωμάτων και μεγεθών σε πολλά προσφέρεται δωρεάν αποστολή.

γέμισμα για κούκλες θα βρειτε εδω σε οικομομικες τιμες.

Καλή επιτυχία!!


Δεν υπάρχουν σχόλια :